Boka klubblokalen

En lokal för alla tillfällen

Klubblokalen finner du nära Järlåsa skola. Här finns plats för cirka 20 personer. I lokalen finns ett pentry, kaffebryggare, vattenkokare, ta med eget porslin. Tillgång till trådlöst internet (100/10) samt trådlösa högtalare och tv 75″.

Önskar du hyra klubbens lokal för privata evenemang, t.ex. födelsedagskalas, föreningsmöten eller kurser kan du skicka en bokningsförfrågan här så återkommer vi inom en vecka till dig.

Alla sammankomster ska vara drogfria. Hyran är 200 kr för medlemmar i Järlåsa IF och 400 kr för icke medlemmar. Inbetalning sker till PG 17 94 67-6 efter att du har fått en bekräftelse utav oss. Välkommen!

Har kan du se om det är ledigt i klubblokalen. OBS! Går ej att boka i kalendern, endast läsa.

Länk till kalendern öppnas i nytt fönster.

Jag godkänner Järlåsa IFs sekretesspolicy